tirsdag den 9. april 2013

Min symaskine er hjemme igen :)

Lørdag formiddag lavede jeg løgrelish med chili, hvilket betød en dag med en lejlighed der lugtede fælt af rødvinseddike. Efter en masse udluftning valgte jeg om eftermiddagen, at lave en omgang abrikos mos og et lille forsøg med figenmos, simpelthen for at kamuflere lugten af eddike og det lykkedes næsten ;)

 
Har endnu ikke smagt på det, men i aften, skal det serveres som tilbehør til aftensmaden.


Min symaskine kom hjem i går og i aftes klippede jeg stof og begyndte at sy nyt betræk til Elna' sækkestol. Jeg færdig gjorde det til formiddag mens hun sov lur og jeg er rigtig tilfreds med resultatet.




Stoffet er kraftigt, så det burde holde en del år og ja, meget farvestrålende, men nogen gange skal man prøve noget nyt (farverne er ikke så kraftige normalt herhjemme) og jeg synes motiverne på stoffet er fedt.
Hvad resten af stoffet skal bruges til, går jeg lige og summer lidt over.

2 kommentarer:

  1. Tak - stoffet er fra ikea, så tænkte nok du ville kunne lide den ;)

    SvarSlet