fredag den 3. maj 2013

Nusseklud igen igen

Elna godtog jo ikke den første nusseklud jeg lavede, så jeg måtte lave en ny type. Og så skal jeg lige love for at den nusseklud blev godkendt (den er brugt et par nætter, derfor den ser skæv ud).


Den var en sikker vinder allerede inden jeg havde lavet den, for jeg havde taget et par af hendes stofbleer, klippet dem i stykker og syet sammen igen.
Det blev til to stykker mere og der kommer nok nogen flere, for der er omkring 40 stofbleer, som ivrigt blev brugt i sommers og efteråret, men nu ligger de primært bare i skabet. Der er ikke det store forbrug i dem mere, så at de kan få nyt liv er jo bare dejligt.



Elna er en stor pige nu, om 14 dage er hun 11mdr (!) og det sidste nye er at undersøge sine fødder og pille sig mellem tæerne. Er meget glad for at vejret er så godt nu, for så sker der ikke så meget ved at hun hiver sine strømper af hele tiden. I dag skulle hendes fod ligge på en pude i mens den blev studeret.


Hun står også uden støtte, det har hun gjort i nogle uger, men hun står i lang tid nu og har overskud til både at rocke til musik, lege med legetøj og kigge rundt, hvor hun drejer hovedet bagud. Vi venter spændt på det første skridt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar