søndag den 17. marts 2013

Genbrug

Med en baby der ikke spiser det samme rugbrød som os andre, så brænder vi inde med noget rugbrød. Rimelig trist bare at kassere en halv pakke pga hun ikke lige spiser de største mængder, og fryse ned bliver det bare endnu mere trist af... Så hvad gør man, jo jeg funderede lidt over det og kom frem til at der bliver spist yoghurt i det lille hjem, så hvorfor ikke lave mit eget ymerdrys :) Dog uden sukker, da Elna også skal spise det (og ingen grund til alt for meget af det skjulte sukker til os andre), så jeg smuldrede det, smeltede lidt kokosolie (kunne have valgt anden olie, men synes der skulle lidt smag til) og vendte det i, ind i ovnen og så skulle det ellers bare have svag varme og røres i jævnligt, indtil det var tørret igennem.

Mit nye store projekt, som er tæt på at blive færdiggjort, er mit gulvtæppe af gammelt sengetøj.



Jeg har de sidste dage syet den lange fletning sammen på bagsiden, så er ved at være lidt træt af det, men jeg er så tæt på at være helt færdig. Glæder mig til at sy det sidste sting og ligge tæppet i gangen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar