tirsdag den 26. marts 2013

Sprutte indsamling

Jeg er stødt på em fantastisk indsamling af sprutter til landets neonatalafdelinger, så de for-tidligt fødte kan få en sprutte de kan ligge med. Fangarmene giver de små tryghed, da de mindre om navlesnoren og derved om deres tid mors mave.

http://www.facebook.com/pages/Sprutte-Indsamling/428646157220155
eller
www.spruttegruppen.dk


Jeg er bestemt ikke en haj til at hækle, men en enkelt sms til min mor om hun kunne have lyst til at støtte et godt formål og hun var på.
Og jeg har sat mig for, at NU skal jeg få lært at hækle, for jeg vil gerne 'betale' tilbage til Rigshospitalets neonatal afdeling, som pænt tog sig af Elna da hun kom til verden 6uger for tidligt. Som jeg har tænkt over, så ville det have betydet meget for mig hvis Elna havde fået en lille sprutte - og vi stod endda med et barn der fint klarede sig, så kunne forestille mig, at det vil betyde endnu mere for de forældre der har et barn der er kommet langt tidligere til verden end Elna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar